Nezamítneme žádnou reklamaci

Nezamitneme_reklamace_banner

Je to tak. Nakupujete-li poprvé u nového dodavatele, může ve vás hlodat červíček nejistoty, co budete dělat, pokud zboží nepřijde ve stavu, který jste očekávali. Mnoho nakupujících si reklamaci spojí s nepříjemnou zkušeností – dlouhé čekání, špatná komunikace prodejce, zamítnutí…

Nechceme vás dostávat do úzkých, a proto jsme se rozhodli, že již nezamítneme žádnou reklamaci. Můžete se na to spolehnout, ať už nakupujete pro firmu nebo sobě domů.

Za každé zpoždění dostanete slevu

S námi navíc ihned víte, na čem jste. Nejpozději do 2 pracovních dnů od založení reklamace se dozvíte, jak ji vyřešíme. To vám slibujeme. Máme-li zboží či jeho náhradní díly na našem skladě, vyřešíme reklamaci do 2 prac.dnů. Pokud je zboží či jeho díly u dodavatele, do stejné doby vás přesně informujeme o tom, jak budeme v reklamaci postupovat.

A abyste si nemysleli, že se jedná jen o prázdná slova a sliby, s každým zdržením vám dáme slevu z hodnoty reklamovaného produktu. Pokud se neozveme do 2 pracovních dnů, ten třetí vás čeká 5% sleva, čtvrtý 10% sleva, pátý pracovní den 15% sleva a tak dále…

Podmínky jsou platné od 21. 3. 2024👍🏻

Informace, které se mohou hodit:

Opravdu nezamítáme reklamace?>

Ano, nezamítneme žádnou reklamaci. Samotným je nám proti srsti, když se prodejce snaží mít nad zákazníkem vždy navrch a najde si důvod, proč reklamaci zamítnout. Toto pro nás zkrátka není. A proto vaši reklamaci vždy kladně vyřešíme.

Za jak dlouho vyřešíme reklamaci?>

Nechceme vás nechat čekat, a proto se snažíme po přijetí požadavku na reklamaci případ ihned řešit. Pokud máme reklamované zboží u nás na skladě, do 2 pracovních dnů máte po starostech – náhradní díl či celý nový kus vám hned pošleme. Je-li zboží či jeho díl skladem u našeho dodavatele, během stejné doby vám dáme vědět, jak váš případ vyřešíme.

Jak u nás funguje reklamační proces?>

Po odeslání reklamačního formuláře se vašemu případu začneme co nejdříve věnovat. Nejčastěji vás krátce poté kontaktujeme ohledně dodatečných informací jako doložení fotek poškození zboží či kartonu a případně ohledně bližší specifikace problému. A poté se na případ hned vrhneme a snažíme se ho rozlousknout co nejrychleji a s pro vás tím nejlepším a nejpohodlnějším řešením. :-)

Snažíme se celý proces reklamace co nejvíce zjednodušit. Pokud patříte mezi ty, kteří chtějí mít reklamaci hned z krku, nebojte se nám ozvat. Rádi s vámi reklamační formulář vyplníme po telefonu a postaráme se o celý proces za vás.


Potřebujete poradit s reklamací?

📧 E-mail: reklamace@nabytek24h.cz
☎️ Telefon: 800 100 030
👉🏻 Reklamační řád