FAQ - Často kladené dotazy

FAQ_website_banner_01

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Pro přehlednost jsme je rozdělili do několika okruhů dle služeb.

Obecné dotazy ohledně nákupu>
K zásilce jsem neobdržel/a fakturu, co mám dělat?>

Fakturu posíláme pouze v elektronické formě prostřednictvím e-mailu, který jste zadal/a v objednávkovém formuláři. Pro jistotu zkontrolujte ve schránce složky se spamy, hromadnou poštu či obchodními sděleními. Může se stát, že mezi ně e-mail zapadl. Doporučujeme vyhledávat pod číslem objednávky. Pokud se ani v tomto případě nedaří fakturu ve schránce najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis

Objednal/a jsem si zboží, ale nepřišlo mi žádné potvrzení do e-mailové schránky.>

Pokud jste zadal/a správně svou e-mailovou adresu, je možné, že mohlo potvrzení zapadnout mezi spamy, do hromadné pošty nebo do obchodních sdělení. Pokud se Vám ho nepodaří najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který ověří správnost zadané e-mailové adresy.

Jak objednat po telefonu?>

Prostřednictvím naší bezplatné linky na čísle 800 100 030 od 08:00 do 17:00 hod. Připravte si prosím předem své kontaktní údaje, adresu doručení, způsob platby (viz Dotazy k platbám) a kódy zboží, které si chcete objednat. Kód zboží naleznete v detailu produktu pod jeho názvem. Chcete-li objednávat na firmu, podnikatelský subjekt, státní instituci, školské zařízení aj., připravte si prosím také IČO.

Přišel mi do e-mailové schránky dotazník o spokojenosti, i když jsem zboží dosud nepřevzal/a.>

Dotazníky o spokojenosti chodí automaticky 10 dnů po realizaci objednávky. Je-li termín dodání Vašeho objednaného zboží delší, vyplňte prosím dotazník až po převzetí.

Uvedl/a jsem v objednávkovém formuláři špatné údaje, co mám dělat?>

Kontaktujte prosím neprodleně po odeslání objednávky náš zákaznický servis. Veškeré změny ve vyplněných údajích lze provést do vystavení faktury. Po fakturaci nejsou změny možné. Týká se to kontaktních údajů, barevných variant zboží i změn obsahu objednávky.

Nepřeji si dostávat e-mailové reklamní nabídky, co mám dělat?>

V patičce každé reklamní e-mailové nabídky (úplně dole) je možnost odhlášení. Nezapomeňte ale na to, že tímto krokem přijdete o různé výhodné akce, slevy a informace o novinkách. Nemůžete-li tlačítko pro odhlášení najít, obraťte se prosím na náš zákaznický servis.

Je nutné být registrovaný/á pro provedení objednávky na e-shopu?>

Ne, nakupovat u nás můžete i bez registrace.

Dotazy na způsoby platby>
Platba na dobírku>

Zaplatíte v hotovosti, nebo platební kartou při převzetí zboží dle technických možností přepravce.

Platba kartou on-line>

Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou on-line platební bránu, kde zaplatíte platební kartou. Jedná se o bezpečný a rychlý způsob platby.

Platba bankovním převodem - proforma>

Po zpracování objednávky Vám zašleme na e-mailovou adresu zálohovou fakturu s platebními údaji. Odeslání objednávky se může zdržet v závislosti na rychlosti připsání platby. To může trvat 1-3 pracovní dny. Pro rychlejší doručení objednávky doporučujeme zvolit způsob platby kartou on-line.

Platba na fakturu se lhůtou splatnosti>

Pokud objednáváte na firmu, zaplatíte na účet naší společnosti po doručení objednávky. Platba může podléhat schválení. Splatnost faktury je 14 dní.

Dotazy na zboží>
Chtěl/a bych objednat více kusů zboží, než máte skladem. Je to možné?>

Pokud nejde o doprodej, je možné objednat více kusů a zásilku expedovat částečně, nebo kompletně.

Rád/a bych objednané zboží vyzvedl přímo u Vás, je to možné?>

Osobní odběry zboží bohužel nenabízíme. Zboží odesíláme prostřednictvím přepravních společností. Objednáte-li si zboží v hodnotě minimálně 999 Kč včetně DPH, máte nárok na dopravu zdarma.

Rád/a bych si před objednáním zboží vyzkoušel/prohlédl, je to možné?>

Tuto možnost bohužel nenabízíme. V případě zájmu si můžete zboží objednat a vyzkoušet. Pokud Vám nebude vyhovovat, můžete jej do 30 dnů vrátit. Sami si pro něj zdarma přijedeme.

Potřeboval/a bych poradit s výběrem/doporučením zboží. Na koho se mohu obrátit?>

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Rádi Vám s výběrem i dotazy ohledně zboží poradíme.

Chtěl/a bych si nechat zaslat vzorky dezénu konkrétní nábytkové sestavy do kanceláře, je to možné?>

Ano, je to možné. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Nevšiml/a jsem si pozdějšího data dodání u zboží, je možné objednávku stornovat?>

Samozřejmě. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Dotazy na reklamace a vrácení zboží>
Zboží mi nevyhovuje, co mám dělat?>

Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte nárok jej do 14 dní vrátit. Kontaktujte nás prosím na reklamace@nabytek24h.cz a jako důvod reklamace uveďte, že chcete zboží vrátit. Zboží důkladně zabalte ideálně do původního obalu a nafoťte, jak je uložené v krabici a také krabici samotnou. Fotografie prosím přiložte k e-mailu.

Zboží můžete také vrátit po uplynutí 14denní lhůty tím, že nám zboží vrátíte do 30 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené a pokud se nejedná o zboží upravené podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal/a. Co mám dělat?>

Obdržíte-li zboží, které jste si neobjednali, kontaktujte nás prosím na reklamace@nabytek24h.cz. Zboží důkladně zabalte ideálně do původního obalu a nafoťte, jak je uložené v krabici a také krabici samotnou. Fotografie prosím přiložte k e-mailu. Obratem se budeme Vašemu požadavku věnovat, zboží si sami zdarma vyzvedneme a dodáme Vám to správné.

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?>

Obdržíte-li poškozené zboží, kontaktujte nás prosím neprodleně e-mailem na reklamace@nabytek24h.cz. Popište důkladně závadu a přiložte také fotografie poškození. Vašemu požadavku se budeme obratem věnovat.

Část zásilky přišla poškozená, co mám dělat?>

Kontaktujte nás neprodleně e-mailem na reklamace@nabytek24h.cz. Popište důkladně závadu a přiložte fotografie poškozeného dílu. Po schválení reklamace Vám pošleme dle rozsahu poškození nový náhradní díl, nebo nový celý kus objednaného zboží.

Dle rozsahu poškození Vám obratem zašleme nový náhradní díl, nebo nový celý kus.

Přepravce mi doručil zboží v poškozené krabici, co mám dělat?>

V případě, že si při převzetí zásilky všimnete poškozené krabice, je nutné tuto výhradu zapsat do předávacího protokolu přepravce. Poté prosím kontaktujte naše obchodní oddělení prostřednictvím e-mailu na reklamace@nabytek24h.cz. Jako důvod reklamace udejte, že je zboží poškozené. Do popisu závady následně uveďte, že došlo během přepravy k poškození krabice. Nemá-li u sebe přepravce předávací protokol, převezměte zásilku s výhradou.

Přišla mi nekompletní zásilka, co mám dělat?>

Je možné, že Vaše zásilka odcházela ze dvou skladů a Vám mohl přijít jen jeden balík a druhý je ještě na cestě. Pro jistotu nám vždy zavolejte. Pokud toto není Váš případ, kontaktuje nás e-mailem na reklamace@nabytek24h.cz.

Za jak dlouho bude vyřízená reklamace?>

Ze zákona jsme povinni vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího podání. Děláme ale maximum pro to, aby byla vyřízena v co nejkratším čase. O tom se ostatně můžete sami přesvědčit. Nezamítneme žádnou reklamaci a za prodlení v reakci na Váš podnět získáte slevu.

Dotazy na přepravu zboží>
Jaký přepravce mi doručí zásilku?>

Aktuálně spolupracujeme s přepravci DPD a Toptrans v závislosti na velikosti zásilky. Zásilky s hmotností do 30 kg posíláme službou DPD, zásilky nad 30 kg službou Toptrans.

Chtěl/a bych posunout datum expedice o den/pár dní později, je to možné?>

Ano. Napište tento požadavek do poznámky v objednávkovém formuláři, nebo neprodleně kontaktujte zákaznický servis

Informuje mě přepravce o datu doručení poté, co od Vás převezme balík?>

Ano. Přepravce Vám v den rozvozu zašle SMS, ve které upřesní čas doručení. Poté Vás během doručování kontaktuje telefonicky.

Doručíte mi balík o víkendu/svátku?>

Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme.

Objednal/a jsem si zboží na dobírku, mohu u přepravce platit při převzetí platební kartou?>

Doporučujeme Vám, abyste měli částku připravenou v hotovosti, jelikož nemůžeme garantovat, že má každý řidič s sebou platební terminál.

Umožňujete doručení večerním rozvozem?>

Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme. Standardní doba rozvozu je od 08:00 hod do 17:00 hod.

Mohu si dopředu určit, v kolik hodin mi bude přepravce doručovat balík?>

Čas doručení bohužel nelze přesně určit, rozhoduje o něm vždy přepravce.

Dotazy k montážní službě>
Jak funguje doplňková montážní služba?>

K zakoupenému zboží nabízíme doplňkovou montážní službu. Máte-li o montáž zájem, zaškrtněte tuto možnost v objednávkovém formuláři. Cena montáže je 15 % z celkové ceny objednávky. Minimální cena montáže je 4000 Kč bez DPH. Po expedici zboží Vás obvykle následující pracovní den telefonicky kontaktuje montážní tým a domluví se s Vámi na konkrétním termínu provedení montáže.

Pokud byste nenašli odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat!

Napište e-mail na info@nabytek24h.cz, zavolejte zdarma na naši linku 800 100 030 nebo nechte vzkaz na webchatu. Rádi vám s čímkoliv poradíme –⁠ od doporučení produktů po nastínění služeb. Zkrátka aby pro vás byl nákup co nejjednodušší a nejrychlejší. :-)